Subject: Paldiski mnt - Paevälja tee välja/sissesõidul sügav löökauk
From: Rait Külm <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 09:22:07 +0300

Tere,

Manuses on välja toodud mure olemas olu.

Paevälja tee 1 Harku vald, 76902 Harjumaa asub AS Rait müügipunkt. Antud
sisse/väljasõitu on igapäevases kasutuses nii klientidele kui ka
koostööpartneritele.

AS Rait seda remonti ette ei või võtta kuna tegemis riigi maanteega.

Kui võimalik siis palun tagasisidet, kes ja millal antud probleemi
lahendab.

Lugupidamisega,

Rait Külm

Teenindus- ja ladudejuht

Tel +372 55 46763

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.raitwood.ee <http://www.raitwood.ee/>

RAITWOOD / AS Rait

Unipiha tee 20, 61707 Reola

Tartumaa, Estonia